دانلود سریال قورباغه، موچین، جیران
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۲۸۴
این روزها و با وجود کرونا، شبکهی نمایش خانگی میزبان سریالهای متنوعی است که با هدف سرگرمکردن بینندگان در این روزهای سخت در حال عرضه شدن اند. البته این تداخل و همزمانی مشخصا از پیش تعیین شده نبوده است اما با این حال میتوان آن را به فال نیک گرفت و در این ایام به تماشای این آثار نشست. در این پست میخواهیم به معرفی تعدادی از این سریالها بپردازیم که در دسترس شما عزیزان قرار گرفته اند و از طریق ادامهی همین مطلب میتوانید به لینک دانلود آنها هم دسترسی پیدا کنید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
برای دانلود قانونی سریالها به لینکهای زیر مراجعه کنید:
دانلود قانونی: دانلود سریال قورباغه دانلود قانونی: دانلود سریال موچین دانلود قانونی: دانلود سریال جیران
سریال قورباغه
سریال قورباغه، ساختهی هومن سیدی اولین اثر از او است که قرار در سینمای خانگی پخش بشود. البته که فیلمبرداری این سریال فعلا و به خاطر وضعیت موجود در کشور که تحت تاثیر کرونا است متوقف شده اما قرار است تا پس از پایان آن دوباره از سر گرفته بشود. از بازیگران مهم این سریال میشه به امثال سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، نوید پور فرج و خود هومن سیدی اشاره کرد. البته بلاشک گل سر سبد تمامی این نامها، نوید محمدزاده است که سابقهی همکاری او با هومن سیدی تا کنون نتایج خوبی مثل «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگزده» به همراه داشته است. این اولین حضور نوید محمدزاده در شبکهی نمایش خانگی محسوبشود. فعلا تنها چیزی که دربارهی داستان این اثر میدانیم، جملات روبهرو است: دنیا برای من جای کوچیکیِ. بعضی اوقات فکر میکنم دارم خفه میشم. احساس میکنم همه جا بسته است و من نمیتونم نفس بکشم …
سریال موچین
فیلمبرداری سریال موچین در پاییز سال قبل شروع شد و اغلب فیلمبرداری هم در تهران و خانهای در غرب آن صورت گرفت. سریال موچین پر است از بازیگران نام آشنایی که هر کدام در کمدی سری در سرها دارند، که از جملهی آنها میتوان به مرجانه گلچین، حمیدلولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب ، آشا محرابی، علی صادقی و امیر نوری اشاره کرد. این سریال به کارگردانی حسین تبریزی و تهیهکنندگی میثم آهنگری تا چند وقت دیگر در شبکهی نمایش خانگی عرضه بشود. در خلاصهی داستان این سریال آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…
سریال جِیران
جیران جدیدترین تجربهی حسن فتحی، کارگردان سریالهایی مثل شهرزاد و مست عشق در شبکهی نمایش خانگی است. این سریال تاریخی با نویسندگی احسان جوانمرد قرار است ساخته بشود که او سابقهی نویسندگی سریال «بانوی عمارت» را در کارنامهی خود دارد. تهیهکنندگی این سریال بر عهدهی اسماعیل عفیفه قرار داشته است. این سریال در تهران فیلمبرداری خواهد شد. در خلاصهی داستان این سریال که دربارهی شخصیتی با همین نام در زمان ناصرالدین شاه است آمده:
زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که:ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد ….
پیشنهاد مطلب: عکس
سریال کلانتری ۱۱۳
کلانتری ۱۱۳ یکی از جدیدترین عناوینی است که قرار است به زودی در شبکهی نمایش خانگی پخش بشود. این اثر به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیهکنندگی اکبر عبدی ساخته شده است، همچنین اکبر عبدی به عنوان بازیگر هم در این اثر حضور دارد. این سریال کمدی ۵۲ قسمت خواهد داشت و ماجراهای آن در اصفهان روی خواهند داد. داستان آن هم دربارهی کلانتری شمارهی ۱۱۳ است که در منطقهای پر از جرم و جنایت قرار گرفته و داستانهای بسیار زیاد و متنوع و بامزهای حول آن روی میدهند.
پیشنهاد مطلب: خرید بلیط هواپیما
(تحقیقات انجام شده بر بیش از 5 میلیون صندلی فروخته شده توسط ایرلاین ها در سال گذشته، نشان می دهد که بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما دقیقا 47 روز قبل از پرواز است. منابع دیگر، بازه زمانی بین 4 تا 6 هفته را نشان می دهند اما تجربه شخصی نشان می دهد که برخی از شرکتهای هواپیمایی ارزان ترین کرایه های خود را 6 ماه قبل از پروازها در دسترس عموم قرار می دهند.)
منبع: آخرین نیوز
کلیدواژه: شبکه ی نمایش خانگی دانلود قانونی دانلود سریال فیلم برداری سریال موچین
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصههای واقعی رئالیتیشوها را میبینند
شیدا یوسفی که تجربه بازی در سینما، تلویزیون، تئاتر و شبکه خانگی را در کارنامهاش دارد، پیش از شروع فعالیت حرفهای خود در سینما و تئاتر در حوزه منشی صحنه مشغول بوده و نخستین تجربه حرفهای خود و بستر معرفیاش به جامعه را سریال «ممنوعه» میداند.
این هنرمند پس از حضور در تلویزیون، وارد پلتفرمهای شبکه خانگی شده و تا امروز در رئالیتیشوها و سریالهای مختلفی نقشآفرینی کرده و بازیگری را به صورت حرفهای دنبال میکند. حضور او در فصل دوم گیمشوی «زودیاک» بهانهای شد تا با او به گفتوگو بپردازیم.
چه شد در گیمشوها حضور پیدا کردید؟
این روزها بازی مورد علاقهام مافیاست. نخستین باری که بازی در «شبهای مافیا» را تجربه کردم، شرکتکنندگان برنامه فقط خانمها بودند که با یک ماه تمرین، بازی را یاد گرفتم. از آن زمان هم در همه مسابقات مافیا حاضر بودم. از سری اول «زودیاک» به بعد هم، هفتهای دو بار جدا از تمرینات با بچهها جمع میشویم و بازی میکنیم و این بازی برایم بسیار جذاب شده در حدی که گاهی در دورهمیهای خانوادگی حوصلهام سر میرود و دوست دارم با دوستانم مافیا بازی کنم.
با کدام فیلم یا سریال به مردم معرفی شدید؟
به نظر خودم سریال «ممنوعه» سبب معرفی من به مردم شد که نخستین کارم در شبکه خانگی بود. در این سریال جزو نقشهای اصلی بودم که سبب شد بیشتر دیده شوم. البته طبق تجربیات من تا امروز، مخاطبان صداوسیما و نمایش خانگی دو دسته کاملاً مجزا از هم هستند. به عنوان مثال در شهرستانها جوانان من را به واسطه حضورم در «شبهای مافیا» یا «مافیا زودیاک» و حتی «ممنوعه» که تماماً تولید شبکه نمایش خانگی هستند میشناسند اما افراد مسنتر به واسطه نقشم در سریالهای صداوسیما با من آشنا هستند.
شما در صداوسیما هم سابقه حضور در سریالهای پرمخاطبی مثل «نونخ»، «بچه مهندس» و آثار دیگر را دارید، به عنوان یک بازیگر، حضور در صداوسیما برای شما دلنشینتر است یا در نمایش خانگی؟
هر کدام از این مدیومها مزایای خوش را دارد، اما مسائلی هست که شاید در هیچ کجای دنیا از لحاظ مناسبات دغدغه بازیگران نباشد مثلاً طراحی لباس یا گریم در صداوسیما بسیار سختگیرانه است اما در شبکه نمایش خانگی بازیگران فضای آزادتری دارند. بازی در محصولات پلتفرمهای نمایش خانگی جذابیت خودش را دارد. مخاطب ایرانی این روزها درگیر برنامهها و سریالهای خانگی شده و مورد پسندش است حتی به نظرم در جامعه امروز مردم به حدی دغدغه فکری دارند که سریالهای طولانی را پس میزنند و به دنبال مینیسریالها میروند و آنها را راحتتر میپذیرند.
تکرار ساخت رئالیتیشو در مورد بازی مافیا مخاطب را خسته نمیکند؟
شخصاً «زودیاک» را از تمام بازیهای مافیا بیشتر دوست دارم و فکر میکنم کسی که بازی مافیا را دوست داشته باشد درگیر این سناریو و این برنامه میشود. یکی از جذابیتهای این بازی این است که حتی اگر بازیکن حرفهای هم باشید، ممکن است در روند بازی دچار اشتباههای جبرانناپذیری بشوید که این دقیقاً مثل زندگی ماست که سراسر تجربه است و قطعاً از اشتباهاتمان درس بیشتری میگیریم. ضمن اینکه مافیا بازی خستهکنندهای نیست زیرا حتی در جمعهای خصوصی هم هیچ وقت دستها تکراری نمیشود و همیشه بازیها و اتفاقهای جدید رخ میدهد.
از طرفی هم فکر میکنم بازی خانمها و آقایان با یکدیگر روند برنامه را بهتر کرده چون معمولاً در بازی، خانمها کمتر به هم اعتماد میکنند یا با هم تعارف و رودربایستی دارند اما زمانی که در بازی خانمها و آقایان کنار هم حضور دارند، بازی حرفهایتر میشود. همچنین حضور شخصیتهای معروف ورزشی یا اهالی موسیقی در برنامه، مخاطبان برنامه را بیشتر کرد. «زودیاک» بستری برای مخاطب ایجاد کرد تا رفتار و احساس افراد مورد نظر را ببیند و آن را حس کند.
در گذشته بسیاری از هنرمندان با این تفکر که حضور در رئالیتیشو میتواند آینده شغلی آنها را تهدید کند در این برنامهها شرکت نمیکردند، امروز این تصور چقدر تغییر کرده است؟
برای پاسخ به این پرسش از خودم مثال میزنم، من در حوزه بازیگری تحصیلات آکادمیک دارم و قطعاً شغل خودم را بازیگری میدانم اما دوست دارم در برنامههای اینچنینی نیز حضور داشته باشم. برنامههای رئالیتیشو جذابیتهای خاص خود را دارند که علاوه بر سرگرمی و جذابیت، از لحاظ اقتصادی نیز برای شرکتکنندگان قابل توجیه است که با توجه به وضعیت خود مجاب به حضور در این برنامهها بشوند. گذشته از این مسائل، همان طور که خانم «شبنم مقدمی» در رئالیتیشو «صداتو» به عنوان داور حضور دارد یا «محسن کیایی» به عنوان مجری به این برنامه میآید، به همین صورت تمام بازیگران کمکم به سمت این برنامهها خواهند آمد زیرا رئالیتیشوها معمولاً مورد پسند مردم واقع میشوند و مگر غیر از این است که ما بازیگران یکی از اهداف اصلیمان سرگرم کردن مردم و ساخت اوقاتی خوش است؟ مثلاً مردم در برنامه «صداتو» به صدای یک شخص عادی که در نانوایی کار میکند اما صدای خوبی دارد و آواز میخواند گوش میکنند و لذت میبرند، بنابراین کسی که دوست دارد قصه بشنود تماشای برنامههای رئالیتیشو را انتخاب میکند.